image/svg+xml
image/svg+xml

Fakültemizde, TÜBİTAK 2209-A–B- Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı” kapsamında eğitim düzenlendi.

Fakültemizde, Proje ve Teknoloji Ofisi Koordinatörlüğünde Öğr. Gör. Dr. Erkan AKSOY ve Öğr. Gör. Burak BODUR'un sunumlarıyla, üniversite öğrencilerini araştırma yapmaya teşvik eden “TÜBİTAK 2209-A–B- Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı” kapsamında eğitim düzenlendi. Fakültemiz Dekanı Prof. Dr. Birsen DURKAYA'nın katılımıyla gerçekleştirilen etkinlik, öğretim elemanları ve öğrencilerimizin yoğun ilgisiyle gerçekleştirildi.
Eğitimde, öğrencilere TÜBİTAK 2209-A-B projelerinin farkları, proje hazırlama süreçleri, proje başvuru formları ve önceki başarılı projeler hakkında detaylı bilgiler sunuldu. Öğrencilerin projelere başvurmaları için gerekli yönlendirmeler yapıldı.
Katılımcıların büyük ilgi gösterdiği eğitim, öğrencilere proje üretme ve geliştirme konusunda önemli bir destek sundu. Prof. Dr. Birsen DURKAYA, öğrenci projelerinde Ülke genelinde sağladığımız başarımızı sürdürülebilir hale getirebilmek için bu tür eğitimlerin önemine vurgu yaptı. PTO’ya ve eğitimdeki katılımcılara teşekkür eden Dekan DURKAYA, “Fakültemiz, öğrencilerimizi bilimsel araştırma yolculuklarında desteklemeye devam edecektir.” dedi.
  • Karadeniz Bölgesi’nde Yayılışı Hızla Artan İstilacı Bir Zararlı: Kahverengi Kokarca

  • Bartın Üniversitesi Orman Fakültesi “Orman Benim” Etkinliğinde Doğa İçin Seferber Oldu.

  • Bartın Orman Fakültesinden Uluslararası Başarı: TÜBİTAK – Slovenya Destekli Proje ile Ahşap Yapılarda Yangın Güvenliği Artırılacak.

  • ORMAN FAKÜLTESİ’NDE KARİYER GÜNLERİ ETKİNLİĞİ GERÇEKLEŞTİRİLDİ.

  • 2024-2025 Yılı Personel Arası Masa Tenisi Turnuvası Büyük Coşkuyla Gerçekleştirildi.

  • Destek Personelimize Takdir ve Teşekkür Belgesi Verildi.

  • Bartın Orman Fakültesi’nden TÜBİTAK Öğrenci Projelerinde Büyük Başarı!

  • Bartın Orman Fakültesi, 21 Mart Dünya Ormancılık Günü’nü Coşkuyla Kutladı.

  • Öğrencimiz Erasmus+ Eğitim Programı ve Staj Deneyimlerini Paylaştı

  • Fakülte Kurulu, Çift Anadal ve Yandal Kontenjanlarını Değerlendirdi.